Obowiązująca od 1 stycznia 2012 r. znowelizowana ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wprowadza zaostrzone regulacje prawne oraz zmienia zasady gospodarki odpadami komunalnymi. Tym samym stawia samorządy oraz przedsiębiorstwa komunalne w niezwykle trudnej sytuacji.
Ustawa nakazuje m.in. opracowanie stosownych regulaminów i uchwał, ustalenie stawki za gospodarowanie odpadami oraz wypełnienie szeregu wymogów organizacyjnych i formalnych w zakresie przetargów, sprawozdań, rejestrów. Co więcej, nowe przepisy nakazują uzyskanie wyśrubowanych poziomów odzysku i recyklingu zebranych odpadów.
Dlatego, aby wyposażyć Państwa w gotowe rozwiązania oraz interpretacje wszystkich problematycznych zapisów zmienionej ustawy, których nie sposób omówić na kilkugodzinnym szkoleniu, zespół ekspertów przygotował jedyny na rynku, tak praktyczny przewodnik po dyskusyjnych regulacjach:

PROCEDURY UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINIE
Nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi: od procedur przetargowych, po obowiązkową ewidencję i sprawozdawczość
|